18 Ocak 2013 Cuma

AÇIK ÖĞRETİM KREDİLİ SİSTEM



www.cikmissorularburada.com 






açıköğretim kredili sistem dersleri

Açıköğretim 2012-2013 Yeni Dersler Bilindiği üzere Açıköğretim fakültesindeki tüm bölümler kredili sisteme geçiyor bu yıl. Bu anlam da merakla beklendiği gibi Açıköğretim'de okutulan dersler değişti.. Dersleri incelediğimizde; Bazı derslerin 2 ye bölündüğünü...(GENEL MUHASEBE-1 GENEL MUHASEBE-2 gibi...) Bazılarının da farklı adlarla 2 ye bölündüğünü (HUKUK GİRİŞ..1-HUKUKUN TEMEL KAVRAMLARI..2-BORÇLAR HUKUKU) görüyoruz... Öğrenciler açısından az ünite hemen sınav gibi bir yaklaşım söz konusu. Açık öğretim çıkmış sorular...sizler için önemli bir kaynak olma özelliğini korumaya devam ediyor.. Konuyla ilgili doküman için aşağıdaki linki tıklayınız... http://eogrenme.anadolu.edu.tr/Documents/2012-13-DersListesi.pdf

Açıköğretim Fakültesi Öğrencilerine Uyarı

Açıköğretim Fakültesi öğrencilerinin hafta sonunda girecekleri sınavda, yanlarında üç belgenin bulundurulması istendi.


Açıköğretim Fakültesi öğrencilerinin hafta sonunda girecekleri sınavda, yanlarında üç belgenin bulundurulması istendi.
Yıl sonu sınavlarına gireceklerin üç belgeyi yanlarında bulundurmalarının zorunlu olduğu söylendi. Buna göre, öğrencilerin yanlarında sınav giriş belgesi, öğrenci kimlik kartı, öğrenci tanıtım kartı veya sınavda geçerli öğrenci kimlik belgesi, fotoğraflı ve onaylı kimlik belgesi nüfus cüzdanı, sürücü belgesi, pasaport veya bunlara eşdeğer kimlik belgelerini mutlaka getirmeleri istendi.



www.cikmissorularburada.com